Αναγνώστες

ANAPARASTASIS (ΤΡΕΙΛΕΡ)

ΤΟ ΑΣΥΜΒΙΒΑΣΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ.

>> Πέμπτη, 31 Ιανουαρίου 2008

Γιά μία ακόμη φορά η εκκλησία έδειξε (και μάλιστα δια επίσημου εκπροσώπου της) το πόσο "σέβεται" τη δημοκρατία και τους θεσμούς.

Σύμφωνα με τόν Γεράσιμο Μυλωνά και το Press-Gr, ο γνωστός ακροδεξιός Άνθιμος (επίσκοπος Θεσσαλονίκης), αγαπημένο παιδί των Καρατζαφεροψωμιάδηδων, έκανε το "θαύμα". Κατά την διάρκεια της κηδείας του μακαριστού Χριστόδουλου και ενω είχε οριστεί σαν επισημος εκπρόσωπος της ιεράς Συνόδου προκειμένου να εκφωνήσει επικήδειο, δεν δίστασε να απευθύνει χαιρετισμό στον παρευρισκόμενο τεως βασιλιά, μπροστά στα έκπληκτα μάτια των παρευρισκομένων.

Και κάτι ακόμη, απο ότι ακούστηκε, μέσα στην μητρόπολη θα παρευρίσκονταν μόνο όσοι είχαν ειδική πρόσκληση. Ποιός έδωσε πρόσκληση στον Γλύξμπουργκ, αφήνοντας έξω κάποιον εκλεγμένο;

Read more...

ΙΚΑΡΙΑ ΑΥΤΟΝΟΜΗ

Ο gts μας έστειλε το εξής:

ΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΑΧΩΝ ΙΚΑΡΙΑΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΣΤΟ ΥΠ' ΑΡ. 5811/29-1-08 ΕΓΓΡΑΦΟ ΤΟΥ ΥΠ.ΕΣ.Δ.Δ.Α. ΔΗΛΩΝΟΥΝ ΤΑ ΕΞΗΣ:
ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ.
Ο ΘΑΝΑΤΟΣ ΕΝΟΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟΥ ΗΓΕΤΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΙΣΤΑ ΛΟΓΟ ΑΡΓΙΑΣ.
ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΡΑΧΩΝ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΤΙΣ 31-1-2008

Το αλίευσα από το www.blog.anti.gr.

Read more...

Μικρά "χριστιανικά" εγκλήματα

>> Τετάρτη, 30 Ιανουαρίου 2008

Συνήθως, όταν κάποιος απλός άνθρωπος πεθαίνει, οι αναφορές που γίνονται στο πρόσωπο του αφορούν τις "καλές" πλευρές του χαρακτήρα και των δραστηριοτήτων του. Όταν όμως η προσωπικότητα του θανόντος είναι τέτοιας εμβέλειας ώστε να διεκδικεί τον τίτλο του "Μακαριστού" αντί "εκλιπόντος", "αειμνήστου" κ.τ.λ, ή να θεωρείται ότι "εκοιμήθει" αντι "απεβίωσε", τότε η αλήθεια δεν μπορεί να αποκρύπτεται οσο και αν στεναχωρεί κάποιους.

Αντιγράφουμε λοιπόν το άρθρο της Φιλιώς Τσουκαλά απο την σημερινή Αυγή :

Είναι αλήθεια ότι η αριστερά αντιπαρατέθηκε στον Χριστόδουλο προσωπικά, όταν εκείνος κατέβαζε ένα εκατομμύριο κόσμου στον δρόμο κηρύσσοντας τη μισαλλοδοξία. Δεν χρειάζεται να πούμε τίποτε άλλο για το πρόσωπο. Η αλλαγή ηγεσίας στην Εκκλησία όμως, μας δίνει μια ευκαιρία να αναφέρουμε μια ακόμη φορά γιατί τα έχουμε όχι με τα πρόσωπα, ούτε με την πίστη πολλών συμπολιτών μας, αλλά με τη δομή της Εκκλησίας και τον ρόλο που παίζει στην Ελλάδα επηρεάζοντας όχι μόνο τους χριστιανούς αλλά όλους τους πολίτες. Οι σημαντικοί λόγοι υπέρ του χωρισμού κράτους - Εκκλησίας έχουν αναπτυχθεί πολλές φορές. Εγώ θέλω να μιλήσω ενδεικτικά για τη Μη Κυβερνητική Οργάνωση της Εκκλησίας, την "Αλληλεγγύη", που τις τελευταίες μέρες εξυμνείται ως προσωπικό όραμα του Χριστόδουλου. Η "Αλληλεγγύη" λοιπόν διεκδικεί και παίρνει, μέσα από τη διαπλεκόμενη σχέση της με την εξουσία και κυρίως με τη Δεξιά, μεγάλο μέρος από τα ευρωπαϊκά προγράμματα που δίνονται για δράσεις κοινωνικής πολιτικής, αφήνοντας χωρίς πόρους άλλες οργανώσεις και φορείς που από αυτή τη χρηματοδότηση εξαρτάται η συνέχιση της δικής τους προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο. Με άλλα λόγια η εκκλησία επέλεξε να κάνει κοινωνικό έργο, και άρα να δημιουργεί ευνοϊκές εντυπώσεις, όχι με τη δική της τεράστια περιουσία, την οποία παρεμπιπτόντως εκμεταλλεύεται χωρίς να φορολογείται, αλλά αντιθέτως αποσπώντας κι άλλα χρήματα και στερώντας αυτές τις υπηρεσίες από τους ωφελούμενους άλλων φορέων. Κάθε ξενώνας που ανοίγει η "Αλληλεγγύη" χωρίς να ξοδέψει ούτε ένα ευρώ από την περιουσία της είναι ένας ξενώνας που θα άνοιγε επιπλέον από κάποια άλλη οργάνωση, ή φορέα και θα φιλοξενούσε και άλλα άτομα. Δεν χρειάζεται βέβαια να πούμε ποιοι φορείς είναι πιο πιθανό να βρεθούν εκτός χρηματοδότησης. Είναι εκείνοι που κάνουν κριτική στην πολιτική των κυβερνήσεων στα θέματα κοινωνικής πολιτικής, είναι εκείνοι που στέκονται πραγματικά αλληλέγγυοι στους κοινωνικά αποκλεισμένους ανθρώπους και όχι φιλάνθρωποι όπως παραδοσιακά διδάσκει η Εκκλησία. Θέλω όμως να μιλήσω και για ένα άλλο μυστικό έγκλημα που γίνεται εξαιτίας της υποκριτικής στάσης της Εκκλησίας. Στην Ελλάδα από τις αρχές της δεκαετίας του '80 γίνονται προσπάθειες να ενταχθεί το μάθημα της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης στα σχολεία. Προσπάθειες που πέφτουν στο κενό, καθώς η Εκκλησία εμποδίζει μια τέτοια εξέλιξη. Είναι λογικό, αφού κάτι τέτοιο θα σήμαινε ότι το υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων αναγνωρίζει ότι οι μαθητές κάνουν ή θα κάνουν στο μέλλον σεξ εκτός γάμου. Η άγνοια και η παραπληροφόρηση που επιβάλλεται στα παιδιά αποτελεί ένα μέρος της εξήγησης για την εξαιρετικά μικρή χρήση προφυλακτικού ή άλλων μεθόδων αντισύλληψης όπως είναι το χάπι και για τις σοβαρές επιπτώσεις που έχει αυτό για την υγεία και τη ζωή των νέων. Μια από τις σημαντικότερες που αφορά την υγεία των κοριτσιών και των γυναικών είναι και το γεγονός ότι στην Ελλάδα γίνονται οι περισσότερες εκτρώσεις στην Ευρώπη, φτάνοντας στις 300.000 τον χρόνο. Αυτά τα μικρά "χριστιανικά" εγκλήματα έρχονται να προστεθούν στις καταπατήσεις γης, στην περιθωριοποίηση όσων είναι διαφορετικοί, στις εθνικιστικές κορώνες, στο αλισβερίσι με το κράτος και σε τόσα άλλα. Ως νοήμονες προοδευτικοί άνθρωποι δεν μπορούμε άλλο να τα δεχόμαστε...

Read more...

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Ο ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ...ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ... (Συνέχεια)

>> Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2008

Ένας ακόμη φίλος έρχεται να προσθέσει τις ανησυχίες του στο θέμα της συμπαραγωγής του ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου και του νεοσύστατου!!! (πότε συστάθηκε και δεν το πήραμε χαμπάρι;) Μεσογειακού!!! (από βαρύ γδούπο άλλο τίποτε) Φεστιβάλ «Τέχνη στη γη της Μαστίχας».

Σε mail του ο Ν. Ζαχαριάδης αναφέρει (με τον δικό του χαρακτηριστικό τρόπο):

Αγαπητή BlogΌπερα, βρισκόμαστε μπροστά σε μία νέα ΜΑΟΝΑ (Μαφία). Σχετικά με αυτά που διάβασα (σ.σ ΕΔΩ), πραγματικά τώρα ήλθε η σειρά άλλων να ‘κονομήσουν από το ΔΗΠΕΘΕ. Τους δήθεν κουλτουριάρηδες τους ξέρω καλά. Πρέπει να λιγδώσει το άντερο τους, είναι πειναλέοι μια ζωή και ενδημούν εν Χίω. Θα μας έκαναν τη χάρη να τα μαζέψουν και να παίξουν αλλού τον Καραγκιόζη τους. Ο Καραγκιόζης ήταν σκεπτόμενος πολίτης. Αυτοί ούτε αυτόν το ρόλο μπορούν να παίξουν.
Με εκτίμηση ΝΙΚΟΣ Π. ΖΑΧΑΡΙΑΔΗΣ

Υ.Γ: Να προσέχουν, υπάρχουν πράγματα που ξέρουν και άλλοι…και τα κόλπα της Μαστίχας τα γνωρίζουμε.

Read more...

"Η ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΦΟΙΝΙΚΑ" ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΧΡΗΣΤΟΥ ΣΤΟ ΜΕΓΑΡΟ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

>> Τρίτη, 22 Ιανουαρίου 2008


Δευτέρα 28 Ιανουαρίου
(Ώρα έναρξης 8.30 μ.μ.)

Deutsches Symphonie-Orchester του Βερολίνου
Γιάννης Χρήστου, Ιάνης Ξενάκης

ΣΕΙΡΑ ΓΕΦΥΡΕΣ
Αθήνα-Βερολίνο
Διαδρομές ήχου και κίνησης
Σε συνεργασία με το Φεστιβάλ Σύγχρονης Μουσικής
Ultraschall 2008 του Βερολίνου

- Γιάννης Χρήστου: Μουσική του Φοίνικα

- Andre Werner: Schattengitter (α΄ ελληνική εκτέλεση)

- Ιάνης Ξενάκης: Dox-Orkh, για βιολί και ορχήστρα

- Elliot Carter: Boston Concerto

Carolin Widmann βιολί
Deutsches Symphonie-Orchester του Βερολίνου
Μουσική διεύθυνση: Brad Lubman
Τιμές εισιτηρίων: € 7,00 (Φοιτητικά) - 12,00 - 22,00 - 32,00 - 45,00 (Διακεκριμένη Ζώνη)

ΑΙΘΟΥΣΑ ΦΙΛΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΙΚΗΣ

Read more...

Απ’ τη Χίο... στην Κίνα

Δέν ξέρω αν απο αυτο το άρθρο μπορεί να πάρει κάποιες απαντήσεις ο kekropas, στα ερωτήματα που θέτει στην αμέσως προηγούμενη δημοσίευση.

Αναδημοσιεύουμε λοιπόν απο την "Αλήθεια" 22/01/2008:

1o MEΣΟΓΕΙΑΚΟ ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΣΤΗ ΓΗ ΤΗΣ ΜΑΣΤΙΧΑΣ

To 1ο Μεσογειακό Φεστιβάλ: Η τέχνη στη γη της μαστίχας, φιλοδοξεί να αποτελέσει το πολιτιστικό γεγονός της χρονιάς βάζοντας τις βάσεις για τη δημιουργία ενός θεσμού, που εκτός από την παραγωγή και παρουσίαση πολιτιστικού έργου στη Χίο, θα παρέχει τη δυνατότητα το νησί να προβληθεί σε όλη την Ελλάδα κι ακόμα παραπέρα. Αυτός είναι ο στόχος του Φεστιβάλ, σύμφωνα με τη Διευθύντριά του, Γιάννα Τριανταφύλλη, η οποία αθόρυβα από την περασμένη άνοιξη ξεκίνησε μαζί με τους συνεργάτες της την προετοιμασία του, έχοντας όμως στο «οπλοστάσιό της» και τη μεγάλη εμπειρία της από μια μεγαλύτερη διοργάνωση, όπως είναι το Φεστιβάλ Πέτρας, του οποίου έχει την ευθύνη εδώ και έξι χρόνια. Η πρώτη ενεργός συμμετοχή του Φεστιβάλ Χίου στα πολιτιστικά δρώμενα, είναι η μεταφορά στο «Παλλάς» της θεατρικής παραγωγής του ΔΗΠΕΘΕ «Ο Μεγαλέξανδρος και ο καταραμένος δράκος». Σε συνέντευξή της στην ΑΛΗΘΕΙΑ TV η κα Τριανταφύλλη εξήρε το έργο του καλλιτεχνικού διευθυντή Δήμου Αβδελιώδη, σημειώνοντας με έμφαση ότι το ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου «είναι το πρώτο ΔΗΠΕΘΕ που μπαίνει στον πιο σημαντικό πολιτιστικό χώρο της Αθήνας και γενικότερα της χώρας». «Μπράβο σ’αυτόν τον άνθρωπο που έχει αγωνιστεί τόσο σκληρά και τελικά κατόρθωσε με τη δουλειά του, την επιμονή του και υπομονή του με το ταλέντο του να πετύχει αυτό το αποτέλεσμα και μου δίνει και μένα την ευκαιρία να παρουσιάσω το Φεστιβάλ στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας», είπε. Αναφερόμενη στη γενικότερη φιλοσοφία του Φεστιβάλ, που θα πραγματοποιηθεί από το Δήμο Χίου και με τη δέσμευση του υφυπουργού νησιωτικής πολιτικής κ. Καμμένου ότι θα αναλάβει το μεγαλύτερο μέρος της χρηματοδότησης, τόνισε: «Πιστεύω ότι ο πολιτισμός είναι εκείνος που μπορεί να βγάλει έναν τόπο προς τα έξω. Θα ήθελα να λέμε ότι η Χίος είναι μέσα στα πολιτιστικά δρώμενα και παίζει ένα σημαντικό ρόλο». Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ θα ξεκινήσουν στις 4 Ιουλίου και η αυλαία θα πέσει στις 13 Αυγούστου. Όμως προγραμματίζονται και 2 προφεστιβαλικές εκδηλώσεις που θα γίνουν την άνοιξη. Προς το παρόν η κα Τριανταφύλλη δε θέλησε να ανοίξει τα χαρτιά της για το περιεχόμενο των εκδηλώσεων, έδωσε όμως το στίγμα τους, λέγοντας ότι στοχεύει στο να το αγκαλιάσουν οι νέοι. «Είναι το δικό τους φεστιβάλ αυτό. Οι νέοι άνθρωποι πρέπει να αγκαλιάσουν τον πολιτισμό... Ο πολιτισμός είναι ποιότητα ζωή», είπε χαρακτηριστικά, σημειώνοντας ότι θα ενταχθεί σ’αυτό και παιδικό φεστιβάλ (το μοναδικό σε όσες διοργανώσεις λαμβάνουν χώρα) διάρκειας 5 ημερών, ενώ παράλληλα θα υπάρχει ενότητα νεολαίας. Στην ερώτηση εάν θα ενταχθούν σ’αυτό και τα «Θεοδωράκεια», απάντησε: «Το φεστιβάλ έχει να κάνει πρόταση γι’αυτό, αλλά νομίζω ότι τα «Θεωδοράκεια» είναι ένας αυτόνομος θεσμός που μέχρι τώρα τον έχει κάνει καλά το πολιτιστικό κέντρο και θα μπορέσει να συνεχίσει να τον κάνει». Η κα Τριανταφύλλη απηύθυνε, όμως, μέσω της συνέντευξής της και κάλεσμα συνεργασίας στις ντόπιες πολιτιστικές δυνάμεις του τόπου. «Αν δεν είμαστε όλοι παρέα, αν δεν έχουμε τον ίδιο στόχο, αν δεν αγωνιζόμαστε γι’αυτό δε θα ‘χουμε αποτελέσματα αυτά που θα θέλαμε να έχουμε», σχολίασε. Βέβαια εκτός από αυτά που θα δούμε και θα ακούσουμε οι Χιώτες και επισκέπτες, την περίοδο που θα πραγματοποιηθεί το Φεστιβάλ, αυτό καθ’αυτό το πολιτιστικό γεγονός θα μπορέσει να αποτελέσει το «όχημα» για την προβολή της Χίου, φτάνοντας μέχρι το... Πεκίνο. Κι αυτό γιατί, όπως εξήγησε η κα Τριανταφύλλη, το έντυπο για το φεστιβάλ θα τυπωθεί σε 60.000 αντίτυπα, θα γυρίσει σε όλη την Ελλάδα και όλα τα κεντρικά σημεία, φτάνοντας μέχρι το Πεκίνο, λόγω ολυμπιακών αγώνων.

Χρ. Ψ.

Read more...

Ο ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΣ Ο ΜΕΓΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΚΑΙ ...ΤΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ.

>> Κυριακή, 20 Ιανουαρίου 2008

ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ "ΑΥΓΗ" 14-01-2008.

Τη δική του σπουδή στο Θέατρο Σκιών καταθέτει ο Δήμος Αβδελιώδης με την πρωτότυπη παράσταση "Ο Μεγαλέξανδρος και ο καταραμένος Δράκος" που παρουσιάζεται στις 7, 8, 9 και 10 Φεβρουαρίου στο Θέατρο Παλλάς, σε συνεργασία του ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου με το ΔΗΠΕΘΕ Πάτρας και το νεοσύστατο 1ο Μεσογειακό Φεστιβάλ "Τέχνη στη Γη της Μαστίχας". Με την παράσταση αυτή ο Δήμος Αβδελιώδης, που υπογράφει τα κείμενα και τη σκηνοθεσία, πέραν της γοητείας που όπως σημειώνει ασκεί το Θέατρο Σκιών, "όχι μόνο με το μοναδικό αίσθημα που γεννά το παίγνιο του φωτός και της σκιάς, αλλά και με τον δραματουργικό τρόπο του" αναζητά τις εκλεκτικές συγγένειες με το αρχαίο δράμα και τις πρωταρχικές πηγές, δηλαδή τα Ομηρικά έπη. Όσο για το κείμενο, όπως σημειώνει ο γνωστός σκηνοθέτης, "είναι από κάθε άποψη επηρεασμένο από το 'Λίγο απ' όλα' του Aντώνη Mόλλα, ενός νέου Aριστοφάνη του Θεάτρου Σκιών, που έχουμε την τύχη αλλά και την ατυχία να γνωρίζουμε μέσα από το ένα και μοναδικό αυτό καταγεγραμμένο του έργο -ανάμεσα σε 40 περίπου που χάθηκαν μαζί με το δημιουργό τους- το οποίο διέσωσε ηχογραφώντας το ο σπουδαίος μελετητής και εραστής της πηγαίας τέχνης Λουί Pουσέλ, το 1918. O τίτλος είναι δάνειο και τροποποίηση από τα δημοσιευμένα έργα "O Mεγαλέξανδρος και το Kαταραμένο Φίδι" του Παναγιώτη Mιχόπουλου και "O Mεγαλέξανδρος και ο Kαταραμένος Όφις" του Σωτήρη Σπαθάρη". Στην παράσταση πέρα από το κείμενο και τη σκηνοθεσία του Δήμου Αβδελιώδη που υπογράφει και τη χορογραφία και τους φωτισμούς, τη μουσική και τους στίχους των τραγουδιών υπογράφει ο Βαγγέλης Γιαννάκης, τα σκηνικά ο Έβης Χρήστου, τα κοστούμια και τις μάσκες η Μαρία Πασσαλή. Τους ρόλους ερμηνεύουν οι Άρης Μπινιάρης, Θανάσης Ζέρβας, Μαρκέλλα Γεωργαλά, Φένια Μάγου και Αντώνης Δημητροκάλης, ενώ παίζουν οι μουσικοί Γιάννης Αβδελιώδης (τύμπανα, κρουστά, μεταλλόφωνο), Γιάννης Βενιζέλος (κλασική κιθάρα, ακορντεόν), Μάριος Παπούλιας (βιολί, μαντολίνο) και Θανάσης Ζέρβας (φλογέρα).

Πρόκειται πραγματικά για μία εξαιρετική δουλειά. Όμως εκεί που σταματά το καλλιτεχνικό μέρος φαίνεται να αρχίζουν διάφορα...μυστήρια τα οποία μας επισημαίνει με mail του, ο φίλος Kekropas. Το αναδημοσιεύουμε ως έχει:

Αγαπητή BlogΌπερα,
με έκπληξη διαβάζω στις Αθηναϊκές εφημερίδες ότι συμπαραγωγός της εξαιρετικής παραγωγής του ΔΗΠΕΘΕ Βορείου Αιγαίου είναι το νεοσύστατο 1ο Μεσογειακό Φεστιβάλ "Τέχνη στη γη της Μαστίχας". Η παράσταση έχει παιχθεί εδώ και πολύ καιρό στη Χιο στην Πάτρα και την Αθήνα. Γιατί πουθενά δεν εχει αναφερθεί ο προαναφερθείς συμπαραγωγός; Πως προέκυψε ξαφνικά; Γιατί ακόμη και τώρα αναφέρεται μόνο στις αθηναϊκές εφημερίδες; Ποιοι φοβούνται "μην μας πάρουν είδηση", στο νησί; Πότε συστάθηκε το εν λόγω Φεστιβάλ; Με ποιες χρηματοδοτήσεις; Με ποια καλλιτεχνική επιτροπή; Ποιοι άνθρωποι σχετικοί με τον πολιτισμό συμμετέχουν; Ποιά σχέση έχει με άλλους πολιτιστικούς φορείς (Πλην του ΔΗΠΕΘΕ) του νησιού; Τελικά, ποια αρπαχτή πάλι θα κληθούν να πληρώσουν οι δημότες της Χίου;


Υ.Γ Ακούγεται ότι είναι πολύ το χρήμα που θα αλλάξει χέρια. Όσο γρηγορότερα κινηθούν οι φορείς, (κόμματα,σύλλογοι κ.τ.λ) τόσο περισσότερα θα γλιτώσουμε

Με εκτίμηση kekropas (σύντομα θα επανέλθω).

Read more...

ΑΚΟΑ: Δυο ανατριχιαστικές λεπτομέρειες

>> Πέμπτη, 17 Ιανουαρίου 2008


Η Ανανεωτική Κομμουνιστική Οικολογική Αριστερά (ΑΚΟΑ) σχολιάζει: "Στη χώρα του «σεμνά και ταπεινά», ένας εκδότης κίτρινου τύπου εμφανίζεται σε μια νύχτα κατά 5 εκατομμύρια ευρώ πλουσιότερος. Εντελώς «συμπτωματικά» ο ίδιος φέρεται και ως μεταφορέας του περίφημου DVD από άγνωστο σκηνοθέτη προς το Γραφείο Πρωθυπουργού. Στην ίδια χώρα, την ίδια εφημερίδα, την ίδια στιγμή ερωτικές φωτογραφίες προϊόν υποκλοπής. Ανατριχιαστική λεπτομέρεια Νο1: Από τους δυο ανθρώπους που δημόσια με τις φωτογραφίες διαπομπεύονται, ο ένας χαροπαλεύει και η άλλη βρίσκεται στη φυλακή. Ανατριχιαστική λεπτομέρεια Νο2: 250.000 αγοραστές σπεύδουν να αγοράσουν αποτυπωμένη την αηδία. Η χώρα «κυβερνάται», χωρίς θεσμούς, χωρίς ηθική, χωρίς δικαιοσύνη. Με κρυφές και φανερές κάμερες, με υποκλοπές, με απαγωγές, με νονούς και κουμπάρους. Με αδίστακτους καιροσκόπους που παριστάνουν τους δημοσιογράφους, πλουτίζοντας και επιχειρώντας να διαμορφώσουν την κοινή γνώμη. Κι όμως υπάρχουν μηνύματα. Η κοινωνία των πολιτών προσπαθεί ν' ανοίξει το παράθυρο, να αναπνεύσει. Ελπίζουμε και βοηθάμε να τα καταφέρει. Όλο και πιο πολλοί τους γυρίζουν την πλάτη".

Read more...

ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΙΡΟΝΤΑΙ

ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΟΥΜΕ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΒΡΗΚΑΜΕ ΣΤΟ PRESS-GR.

Πέτρος Κόκκαλης - Κανέλλη‏ ...

Θα θεωρούσα πραγματικά απαράδεκτη τη δήλωση του Πέτρου Κόκκαλη (σε αρχεία του 1949 αναφέρεται ο βασιλιάς σαν επίτιμο μέλος του ΠΑΟ) αν αυτό το είχε πει σε οποιονδήποτε άλλον εκτός της Κανέλλη.Η συγκεκριμένη όμως καταφέρνει να βγάλει από τον όποιο συνομιλητή της τον χειρότερο του εαυτό.Ο μόνιμος δούρειος ίππος της αριστεράς, που συμπεριφέρεται σαν τραμπούκος του κερατά, εκτός τον άλλων χαρισμάτων θεωρείται και expert περί ποδοσφαίρου. Κυρία Κανέλλη, είναι αρκετά βασανιστικό να αναγκαζόμαστε να σε ανεχόμαστε στα πολιτικά πάνελ αφήστε τα αθλητικά, έλεος.

IΑΝΟΣ

Read more...

ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΑΝΟΙΚΤΗ ΣΥΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΚΑΙ ΜΑΖΙΚΗΣ ΑΝΤΙΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ-ΠΟΡΕΙΑΣ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ

Όπως σας είναι γνωστό, δύο ακόμα επιθέσεις φασιστικής υπογραφής (Αιγάλεω – Πακιστανοί, Ομόνοια –Πακιστανός), προστέθηκαν σε ένα μακρύ κατάλογο 20 (!) συνολικά φασιστικών επιθέσεων το τελευταίο εξάμηνο.
Με την αίσθηση ότι:
αυτή η δραματική αύξηση αντανακλά μια αυξημένη αυτοπεποίθηση των φασιστικών ομάδων-οργανώσεων (συνέπεια και της εισόδου του ΛΑΟΣ στην βουλή) που «ανασυγκροτούνται»,
η συνεχής υποτίμηση της αστυνομίας και η συνειδητή επιλογή της ατιμωρησίας επαναφέρει τους δράστες δριμύτερους,
η απειλή είναι εξαιρετικά σοβαρή,
καλούμε σε ανοικτή σύσκεψη αντιρατσιστικών οργανώσεων, κοινοτήτων μεταναστών, οργανώσεων της αριστεράς, συνδικαλιστών και συνδικάτων, την ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΓΕΝΑΡΗ, στις 8.00 μμ, στα γραφεία του ΔΙΚΤΥΟΥ, Τσαμαδού 13, 2ος όροφος, ώστε:
να αποφασιστεί από κοινού πραγματοποίηση μαζικής κεντρικής αντιφασιστικής συγκέντρωσης-πορείας το αμέσως επόμενο διάστημα (με έκδοση κοινού προπαγανδιστικού υλικού).

Αυτή η πρόταση έχει υιοθετηθεί σε μια καταρχήν σύσκεψη που έκαναν οι εξής οργανώσεις (στις 15 Γενάρη):
* Δίκτυο κοινωνικής υποστήριξης προσφύγων και μεταναστών * Δίκτυο για τα πολιτικά και κοινωνικά δικαιώματα * Νεολαία ενάντια στο Ρατσισμό στην Ευρώπη-YRE * Kυριακάτικο Σχολείο Μεταναστών * Κίνηση Απελάστε το Ρατσισμό * Ομάδα Virus * Ομάδα δικηγόρων για τα δικαιώματα προσφύγων και μεταναστών * Οργανώσεις Πακιστανών Μεταναστών * ΔΕΑ * ΞΕΚΙΝΗΜΑ * ΚΟΚΚΙΝΟ * ΟΚΔΕ/Σπάρτακος * Νεολαία ΣΥΝ * ΣΥΝ * τοπικοί φορείς του Αιγάλεω.

Read more...

Η ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΤΣΙΠΡΑ ΣΤΟΥΣ BLOGGERS

>> Τρίτη, 8 Ιανουαρίου 2008






Εξαιρετική ενέργεια, με τη δική της σημειολογία, ήταν η απόφαση του- εκ των υποψηφίων για την προεδρεία του ΣΥΝΑΣΠΙΣΜΟΥ- Αλέξη Τσίπρα, να απορίψει τις προτάσεις των ΜΜΕ και να ξεκινήσει τις συνεντεύξεις του απο το Internet. Έτσι λοιπόν χθες ο κ.Τσίπρας έδωσε ζωντανή συνέντευξη στο διαδίκτυο, απαντώντας στις ερωτήσεις των bloggers. Αξίζει να την παρακολουθήσουμε, οχι μόνο για το καταπληκτικό περιεχόμενο της, αλλα κυρίως για το ύφος και το ήθος της.



Για όποιον ενδιαφέρεται, η συνέντευξη υπάρχει ΕΔΩ.

Read more...

Η ΣΥΝΤΗΡΗΤΙΚΗ ΑΡΙΣΤΕΡΑ ΠΡΟΣΕΥΧΟΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΚΙΖΟΥΣΑ ΤΗΝ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΗΝ ΤΟΙΑΥΤΗΝ.

>> Τετάρτη, 2 Ιανουαρίου 2008

Κείμενο 1

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΤΥΠΟΥ ΤΟΥ ΚΚΕ ΧΙΟΥ

Πρόσφατα δημοσιεύτηκε στον τύπο ανακοίνωση του γραφείου τύπου του ΣΥΝ – ΣΥΡΙΖΑ, πού ούτε λίγο ούτε πολύ μας ζητά τα ρέστα για την καιροσκοπική και τυχοδιωκτική πολιτική που ακολουθεί η ηγεσία του κόμματός τους στο μαζικό και συνδικαλιστικό κίνημα. Τους πληροφορούμε αν δεν το πήραν είδηση ότι στη μεγάλη πανεργατική απεργία για το ασφαλιστικό, ήταν πλάι –πλάι με τους ξεπουλημένους συνδικαλιστές της ΓΣΕΕ- ΑΔΕΔΥ, μαζί τους χαριεντίζονταν και φωτογραφίζονταν, με το δικό τους πλαίσιο δράσης συμφωνούσαν που έβαζε και βάζει πλάτη να ισχύσει ο νόμος Ρέππα, που μειώνει τις συντάξεις, αυξάνει τις ασφαλιστικές εισφορές και τα όρια συνταξιοδότησης. Αν δεν είναι σε θέση να διαβάζουν και να κατανοούν τις ανακοινώσεις της ΑΔΕΔΥ που μοιράζουν και στις οποίες γίνεται λόγος για στήριξη του υφιστάμενου ΠΑΣΟΚΙΚΟΥ πλαισίου ούτε εμείς τους φταίμε ούτε ο γιαλός επειδή στραβά αρμενίζουν. Συμμετείχαν σε τοπικό επίπεδο, στα πλαίσια της ενότητας μέσα στη διαφορετικότητα-αλλαλούμ-, στη συγκέντρωση του εργατικού κέντρου ως αριστερός μαϊντανός μαζί με ανθρώπους που εφαρμόζουν ως νομαρχιακοί και δημοτικοί σύμβουλοι τις πιο στυγνές μορφές απασχόλησης, που συμμετέχουν στη γαλάζια ή στην πράσινη δικομματική φαυλοκρατία, που έχουν φορτώσει στην πλάτη του λαού δυσβάστακτα βάρη. Για πολλοστή φορά αποτέλεσαν το άλλοθι στους βουλευτές του δικομματισμού και στους παρατρεχάμενούς τους και δεν ερυθριούν ,όταν μιλούν ότι το ΚΚΕ διαστρεβλώνει και λέει ψέματα για την πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ, ξεχνώντας ότι χωριό που φαίνεται κολαούζο δε θέλει. Ο αντικομουνισμός τους, καταφυγή κάθε συνεπούς οπορτουνιστή, εμποδίζει την ηγεσία τους να δουν, ως ανιστόρητοι ριψάσπιδες που είναι, ότι «η κορυφαία κατάκτηση του 20ου αιώνα των εργαζομένων, η κοινωνική ασφάλιση», το 8ωρο, το 5ήμερο, η δωρεάν υγεία , πρόνοια και παιδεία, οι δωρεάν διακοπές, ΠΡΩΤΟΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΑΝ ως νόμοι και σε μαζική κλίμακα στη δεκαετία του 1920 στη νεαρή τότε σοσιαλιστική Σοβιετική Ένωση και μετέπειτα στις άλλες χώρες του σοσιαλισμού, αποτελώντας αυτά τα μέτρα το εφαλτήριο για να πατήσει το συνδικαλιστικό κίνημα των καπιταλιστικών χωρών και να αναγκάσει σε παραχωρήσεις το κεφάλαιο στα πλαίσια της ταξικής πάλης, ώστε να μιλάει σήμερα το κεντροαριστερό ηγετικό συνονθύλευμα σε ευρωπαϊκό επίπεδο για κατακτήσεις, που τις καπηλεύεται ασύστολα. Η ιστορία λοιπόν, ως ιστορία της πάλης των τάξεων που έλεγε και ο ΜΑΡΞ, γράφεται από κάποιους με ανυπακοή και ρήξη και από άλλους με την ενσωμάτωση και την προσαρμογή. Η δική σας ιστορία, εδώ και δεκαετίες στο διεθνές επαναστατικό κίνημα είναι η ιστορία της ταξικής συνεργασίας, της προσαρμογής της εργατικής τάξης και των αιτημάτων της στις ορέξεις των αφεντικών, ο καπιταλισμός με ανθρώπινο πρόσωπο που επειδή ντρέπεστε, τον ονομάζετε παραπλανητικά σοσιαλισμό με ανθρώπινο πρόσωπο, λες και αυτό το όραμα ποτισμένο με αίμα χωρά επιπλέον προσδιοριστικά. Το ΚΚΕ, έχει εδώ και δεκαετίες επιλέξει το δρόμο της ανειρήνευτης ταξικής πάλης, για την ανατροπή του καπιταλισμού, έχει προχωρήσει και προχωρά ακόμα περισσότερο στην έρευνα των αιτιών ανατροπής του σοσιαλισμού που γνωρίσαμε χωρίς ωραιοποιήσεις και αποκρύψεις, βάζοντας βαθιά το μαχαίρι στις πληγές του, σαλπίζει και πάλι το μήνυμα του αγώνα για τη δημιουργία του λαϊκού μετώπου, για τη λαϊκή οικονομία για το σοσιαλισμό και κομμουνισμό. Η Ενότητα του ΚΚΕ δεν έχει να κρύψει από το λαό τίποτε, γι αυτό και γίνεται στο φως της ημέρας, γι αυτό και τον καλεί να συσπειρωθεί στην πολιτική του, πράγμα που επιτυγχάνεται σε ένα βαθμό, γι αυτό και όλο αυτό το μένος από τους εκπροσώπους του δικομματισμού, από τον αριστερό και δεξιό οπορτουνισμό, ενάντια στο ΠΑΜΕ. Το ΚΚΕ πράγματι «διασπά» σε όλα τα μέτωπα την εργατική τάξη, ώστε να κατανοήσει την ιστορική της αποστολή, να καταλάβει το ρόλο του καθενός, το ρόλο της ΝΔ, του ΠΑΣΟΚ και το ρόλο της Συνασπισμικής ηγεσίας, ώστε να μην σας ακολουθήσει στο βάλτο που ενωτικά με τους παραπάνω βαδίζετε. Γι αυτό και το ΠΑΜΕ που στους κόλπους του δραστηριοποιούνται οι κομμουνιστές συνεχίζει τους αγώνες στις 22 Γενάρη, με συλλαλητήρια και άλλες εκδηλώσεις σε όλη τη χώρα προκειμένου να μην περάσει το ασφαλιστικό.Εκεί και πάλι θα κριθούν όλοι και όλες.

Κείμενο 2

Απειλή για την Ορθοδοξία μας:
ο Παπισμός

Του Γεωργίου Ψαλτάκη
Θεολόγου - Ιεροκήρυκος

Απο το βιβλίο "ΑΠΕΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑ ΜΑΣ"
Εκδόσεις ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ «Ο ΣΩΤΗΡ», 1997.
Πριν αναφερθούμε στις διαφορές μας ως προς τα Μυστήρια, πρέπει να τονίσωμεν εξ αρχής ότι τα «Μυστήρια» των Παπικών δεν είναι κανονικά και έγκυρα. Εφ' όσον «οι Λατίνοι ου μόνον είσι σχισματικοί αλλά και αιρετικοί», όπως εβροντοφώναξεν ο ήρως της Ορθοδοξίας Άγιος Μάρκος ο Ευγενικός, έπεται ότι δεν έχουν κανονικά Ιερά Μυστήρια.
Αφού πρεσβεύουν και διδάσκουν θεωρίες αντίθετες προς όσα εδίδαξεν ο Ιδρυτής της Εκκλησίας και εκήρυξαν οι Άγιοι Απόστολοι, ευρίσκονται έκτος της Εκκλησίας, την οποίαν ίδρυσεν ο Κύριος και η οποία είναι η Ορθοδοξία, που δεν έχει αλλάξει τίποτε ως προς την Πίστιν. Εκτός δε της Εκκλησίας, όπως έλεγεν ο Άγιος Κυπριανός, δεν υπάρχει σωτηρία. Η Αγία Εκκλησία είναι η μόνη ταμειούχος και χορηγός της Θείας Χάριτος. Οι αιρετικοί δεν έχουν, και φυσικά δεν μεταδίδουν, Χάριν. Ως προς δε το εάν αναγνωρίζωνται ή όχι τα λεγόμενα «Μυστήρια» των Παπικών, μας απαντούν σαφέστατα οι Ιεροί Κανόνες. Να τι λέγει επί παραδείγματι ο ΜΖ' Κανών των Αγίων Αποστόλων: «Επίσκοπον ή Πρεσβύτερον, αιρετικών δεξαμένους Βάπτισμα ή θυσίαν, καθαιρείσθαι προστάσσομεν, τις γαρ συμφώνησις Χριστώ προς Βελίαρ; ή τις μερίς πιστώ μετά απίστου;» Και όπως ερμηνεύει ο Άγιος Νικόδημος ο Αγιορείτης: «Όποιος Επίσκοπος ή Πρεσβύτερος ήθελεν αποδεχθή ως ορθόν και αληθινόν το βάπτισμα των αιρετικών ή την παρ' αυτών προσαγομένην θυσίαν, ο τοιούτος προστάζομεν να καθαιρεθή. Επειδή ποίαν συμφωνίαν έχει ο Χριστός με τον Διάβολον; ή ποίαν μερίδα έχει ο πιστός με τον άπιστον; Διότι, εκείνοι όπου δέχονται τα παρά των αιρετικών, ή τα όμοια φρονήματα εκείνων έχουσι και αυτοί, ή το ολιγώτερον δεν έχουσι προθυμίαν να ελευθερώνουν αυτούς από την κακοδοξίαν των. Οι γαρ συνευδοκούντες εις τας εκείνων τελετάς, πώς δύνανται να ελέγξουσιν αυτούς δια να παραιτήσουν την κακόδοξον και πεπλανημένην των αίρεσιν;».
Ο δε ΞΗ' Κανών των Αγίων Αποστόλων ορίζει ότι οι «παρά των αιρετικών βαπτισθέντες ή χειροτονηθέντες ούτε πιστοί ούτε κληρικοί είναι δυνατόν». Το βάπτισμα αυτό, λέγει πάλιν ο Άγιος Νικόδημος, ερμηνεύοντας τον Κανόνα, είναι «μόλυσμα».
«Τα μυστήρια τα υπό καθηρημένων ή σχισματικών ή αιρετικών ενεργούμενα... καθ΄ ημάς είναι και άκυρα και ανίσχυρα και ως εκ τούτου δέον να επαναλαμβάνωνται». Αυτό ακριβώς ισχύει και για τα «Μυστήρια» των Παπικών, ό,τι ισχύει δηλαδή για τα «Μυστήρια» όλων των αιρετικών. Αύτη είναι η κανονική τάξις, συμφώνως προς την διδασκαλία της Ορθοδοξίας μας.
Απ΄ αρχής όμως η Εκκλησία, ως φορεύς και ταμειούχος της Αληθείας και Χάριτος, εχρησιμοποίησε και την «οικονομίαν». Σε ορισμένες δηλαδή περιπτώσεις και περιστάσεις, και εφ' όσον έκρινε με τον φωτισμόν του Αγίου Πνεύματος, το Οποίον την οδηγεί «εις πάσαν την αλήθειαν» (Ιωάν. ιζ' 13), ότι δεν θα εβλάπτετο η πίστις και ευσέβεια, αλλά θα προήρχετο πιθανόν ωφέλεια, ανεγνώρισεν ορισμένα «Μυστήρια» αιρετικών υπό βασικάς βεβαίως προϋποθέσεις.
Η εφαρμογή όμως της «οικονομίας» εγίνετο βάσει των Ιερών Κανόνων, οι οποίοι ρυθμίζουν τα της Εκκλησίας, και όχι αυθαιρέτως. Το θέμα τοποθετείται άριστα από τον Α' Κανόνα του Μεγάλου Βασιλείου. Λέγει λοιπόν ο Άγιος του Θεού ότι, από την στιγμήν που αποκόπτεται κανείς από την Έκκλησίαν με την αίρεσιν ή το σχίσμα, χάνει την Χάριν του Θεού. Και όσοι ήσαν προηγουμένως Κληρικοί, «λαϊκοί γενόμενοι, ούτε του βαπτίζειν, ούτε του χειροτονείν έχουσιν εξουσίαν, ούτε δύνανται χάριν Πνεύματος Αγίου ετέροις παρέχειν, ης αυτοί εκπεπτώκασι». Αυτή είναι η «κανονική» ακρίβεια. Και μόνον «οικονομίας ένεκα των πολλών», συνεχίζει ο ίδιος Άγιος, μπορεί να γίνη «δεκτόν» το «Βάπτισμα» τους.
Η δε ζ' Οικουμενική Σύνοδος, που επεκύρωσε και όλους τους προ αυτής Ιερούς Κανόνας, με τον 95ον Κανόνα της καθορίζει και εφαρμόζει την «οικονομίαν» αναλόγως με τις περιπτώσεις. Άλλων αιρετικών δέχεται το Βάπτισμα και τους κάμνει δεκτούς στην Ορθοδοξίαν μόνον με Χρίσμα, και άλλων δεν το δέχεται και τους αναβαπτίζει. Υποχρεώνει όμως και τους μεν και τους δε να αποκηρύξουν την αίρεσίν τους. «Χρή ποιείν λιβέλλους και αναθεματίζειν την αίρεσιν αυτών».
Και τώρα ας κάνουμε μερικές αλλαγές στο Κείμενο 2:
α) Την λέξη "Παπισμός" την αντικαθιστούμε με τη λέξη "ΣΥΡΙΖΑ"
β) Την λέξη "Ορθοδοξία" με την έννοια του "Πάλαι ποτέ ανύπαρκτου Σοβιετικού Σοσιαλισμού"
γ) Την λέξη "Εκκλησία" μέ τον τίτλο του εν Ελλάδι αποκλειστικού αντιπροσώπου του Μαρξισμού, δηλ. "ΚΚΕ"
δ) Την λέξη ¨Μυστήρια" με την έννοια "Οι αγώνες των εργαζομένων στους οποίους συμμετέχει ο "ΣΥΡΙΖΑ" (σ.σ Αυτούς στους οποίους συμμετέχει το ΚΚΕ είναι...άλλοι).
Συμπέρασμα:
Αν μετά απο αυτές τις αντικαταστάσεις το Κείμενο 1 σας φαίνεται το ίδιο με το Κείμενο 2, τότε μάλλον έχει δίκιο ο Αλαβάνος που υποστηρίζει οτι στην Ελλάδα υπάρχει και μία Αριστερά η οποία περιμένει, προσευχόμενη στη γωνία, την Έλευση του Σωτήρα (σ.σ Τον Υπαρκτό Σοσιαλισμό δηλαδή)

Read more...

Προσοχή στους συμβασιούχους. Δαγκώνουν!

Ήρθε σαν mail στo blog και το δημοσιεύουμε.


Read more...

  © Blogger template Romantico by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP