Ιστορία ενός Βαλκανικού έθνους
>> Πέμπτη 20 Μαρτίου 2008
Αντιγράφω απο το агит проп :
Νίκος Γενημάκης
Είμαστε οι φωτεινοί απόγονοι των φωτοδοτών μας προγόνων, μέσα από την τρισχιλιετή πορεία της Ιστορίας μας.
Στην Ιστορία υπάρχουν καλοί, κακοί και άσχετοι. Εμείς είμαστε οι καλοί της Ιστορίας, οι γείτονές μας οι κακοί, και οι τρίτες χώρες είναι οι άσχετοι, ανιστόρητοι, που αρνούνται πεισματικά να αναγνωρίσουν το δίκιο μας.
Όσες φορές οι άσχετοι βγαίνουν από το ρόλο του ασχέτου, το κάνουν για να συνωμοτήσουν σε βάρος μας.
Εμείς είμαστε περισσότεροι πατριώτες από τους γείτονές μας. Οι γείτονές μας είναι περισσότερο εθνικιστές από εμάς.
Έχουμε απαράγραπτα εθνικά δίκαια. Οι γείτονές μας πάσχουν απλώς από αλυτρωτισμό.
Οι πόλεμοί μας υπήρξαν πάντοτε αμυντικοί…
Οποιαδήποτε άλλη εκδοχή της άνωθεν Ιστορίας είναι:
προϊόν συνωμοσίας (αγνώστων) σκοτεινών δυνάμεων σε βάρος μας, ή ακόμη
χειροπιαστή απόδειξή του ενδοτισμού και της προδοσίας του «εσωτερικού εχθρού».
Τα εμπεδώσατε; Βγάλτε μια κόλλα χαρτί από τα τετράδιά σας, θα γράψουμε τεστ…
10 σχόλια:
ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ;
http://blogoperatispentaras.blogspot.com/2008/03/blog-post_18.html#links
ΛΕΜΕ ΟΧΙ ΣΤΟ ΑΝΤΙΑΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ
ΣΤΗΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑ
http://www.petitiononline.com/syn0803/petition.html
***********************************
Έμμεσες πηγές:
http://afmarx.wordpress.com/
http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/#comment-9412
Ο ... Γνώριζε κλπ
ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΡΑΚΗΝΑ KAI ΤΑ ΛΕΥΚΑ -ΤΟΚΜΑΚΙΑ (NATURA 2000) - ΛΕΣΒΟΣ SOS
http://www.sarakina.blogspot.com/
Μια διαδικτυακή (και όχι μόνο) προσπάθεια για διαπροσωπική-συλλογική επώνυμη υποστήριξη στο διαδίκτυο και σχετική επιχειρηματολογία-συζήτηση. Με πρωτοβουλία και ευθύνη του Βασίλη Βέτσου αυτό το μπλόγκ θέλει να συμπαρασταθεί πέραν της προσωπικής συστοίχισης του (και) στην προσπάθεια της Επιτροπής Πρωτοβουλίας για τη Σαρακήνα (της Λέσβου) -ανεξάρτητα από την συλλογική δομή και ευθύνη της εν λόγω πρωτοβουλίας- και χωρίς αυτό να σημαίνει ότι εκφράζει τις θέσεις της, πέραν του αυτονόητου δικαιώματος (για τον καθένα μας) της αναδημοσίευσης με οποιoνδήποτε τρόπο των δημοσίως εκφρασμένων θέσεων της.
ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΤΗ ΣΑΡΑΚΗΝΑ ΤΗΣ ΛΕΣΒΟΥ, υποστηρικτική της ζώνη περιοχής (NATURA 2000) και τις βραχονησίδες: Λεύκα -Τοκμάκια (4) και Πρασολόγος.
ΜΙΑ ΗΠΙΑ ΟΙΚΟΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΕΥΡΥΤΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΔΟΜΕΙ ΤΟ ΦΥΣΙΚΟ-ΔΟΜΗΜΕΝΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΚΑΙ ΤΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ-ΠΟΛΙTIΣΜΙΚΕΣ ΣΥΝΤΕΤΑΓΜΕΝΕΣ.
Έμμεσες πηγές:
http://ecology-salonika.org/lib/?p=2047
http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/#comment-9414
Η Ένωση Κομμουνιστικής Νεολαίας της Τσεχίας, ζητάει την συμπαράσταση όλων μας. Μπορείτε να την εκδηλώσετε την αλληλεγγύη σας υπογράφοντας εδώ:
http://4ksm.kke.gr/signatures
*******************************
Έμμεσες πηγές: http://afmarx.wordpress.com/2008/03/21/4ksm/
http://pontosandaristera.wordpress.com/2008/02/29/26-2-2008/#comment-9411
ΔΥΟ ΟΨΕΙΣ Σ’ ΕΝΑ ΝΟΜΙΣΜΑ
-Αποδόμηση Ασφαλιστικών Δικαιωμάτων
- Ωρο(α)μισθία /Υποαπασχόληση
http://www.protovoulia.net/arthra/nomisma.htm
ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΓΩΝΑ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ
ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
19.3.2008
@ ανωνυμος
"Η Ένωση Κομμουνιστικής Νεολαίας της Τσεχίας, ζητάει την συμπαράσταση όλων μας. Μπορείτε να την εκδηλώσετε την αλληλεγγύη σας υπογράφοντας εδώ:
http://4ksm.kke.gr/signatures"
Βεβαίως και θα εκφράσουμε την συμπαράσταση μας. Όπως την εκφράσαμε και το '68. Τότε που τα σοβιετικά τανκς΄"χορευαν βάλς στις πλατείες της Πράγας" (για να θυμηθούμε και τον Ρίτσο). Τότε που στη θέση των σημερινών δικαστών, ήταν οι ομοϊδεάτες των Τσέχων κομμουνιστών. Αν και κάποια πράγματα δεν αλλάζουν. Είμαι βέβαιος ότι αν ψάξουμε μεταξύ των σημερινών δικαστών, ίσως να βρούμε προβεβλημένα στελέχη του άλλοτε πανίσχυρου (και μοναδικού) ΚΚ Τσεχοσλοβακίας.
σ. Andriou (διάβασε σύντροφε ή σέρ όπως νοιώθεις…)
Χαίρομαι για τη συμπαράσταση, ελπίζω να κυριολεκτείς. Συμμερίζομαι τις κριτικές σου παρατηρήσεις για την ενδεχόμενη σύνθεση του τσέχικου δικαστηρίου.
Βέβαια η «μετανεοτερίκ» αποδόμηση του αντιφασισμού [του ιστορικού-πολιτισμικού από την εποχή του Σπάρτακου ως σήμερα, μη εξαιρουμένου και του ευαγγελικού αναστατικού της τότε κάτω κοινωνίας, λόγου -(χιώτικο πιπέρι υπάρχει;)] στην μείζονα Ευρώπη έχει εδρασθεί και στην “aristeri διανόηση”(και στην 'εντόπια') με στόχο να απενοχοποιήσει τις «συγκαλυμμένες» ιδιωτικές της νεοφιλ"ελεύθερες" κυνηματικές πρακτικές.
Με την ίδια ζέση που ορθώς θέτεις τα συμφραζόμενα της συμπαράστασης περιμένει ο «απλός» λαός (πέθαινε απ’ την πείνα - Μπ. Μπ.) πρέπει(;) να κριτικάρουμε και να υπερβούμε τις 'ιδιωτικές' πρακτικές που εμφιλοχωρούν ιδιαίτατα (και) στον χώρο της εναπομείνασας δημόσιας παιδείας.
Σ’ αυτό το πλαίσιο κινήθηκε και ζήτησε την κριτική σας τοποθέτηση η έντονη (και ένθυμη) παρέμβαση μου στο σεβαστό μπλόγκ σας καθώς και στην τεμνόμενη επαγγελματικώς πλέον «μετανεοτερική» μάλλον αποικιοκρατικού μετααισθητικού-νεοσυντηρητικού/νεοξελικτικού τύπου εφεύρεση των «ιθαγενών» πάντοτε εκτός των υπαρκτών μας πολιτισμικών πλαισίων και πρακτικών.
Αλήθεια πέρα από την απαραίτητη σκληρή αλλά όχι όμως ενός «επαγγελματικού μεταπολιτικού αταξικού τύπου» ισοπεδωτική κριτική στη επικοινωνιακή ‘ανακοίωση’ της μάλλον πανθύμως εκβιασθείσης-χειραγωθείσης Ι.Σ. στο ζήτημα του συμβολαίου συμβίωσης, ποιος ο λόγος της από μέρους σου αποδόμησης της παρθενικής ομιλίας Τσίπρα στο ζήτημα της Εκκλησίας; Προτάσσεται έτσι ή όχι ένα άλλο (πολύ γνωστό και πρόσφορο στους ‘Γκάουμπόυδες’ και τους ‘Ινδιάνους’ αυτής της έρημης χώρας) ΔΟΓΜΑ της γνωστής παλαιοαριστερίζουσας δαρβινοπρεπούς ‘χιλιαστικής’ εκκλησίας του παραπλανηθέντος Δήμου (βλέπε και τα σχετικά της πάλαι ποτέ Τσεχοσλοβακίας) ή όχι;
Τα κινηματικά αυτά ερωτήματα εξειδικεύονται (και) στο παράδειγμα που απετέλεσε την αφορμή για να αποστείλω την ανοιχτή μου επιστολή στον ΣΥΡΙΖΑ και στον ΣΥΝ, παράδειγμα που βρίσκει φιλόξενη στέγη στο «οικογενειακό» σας απυρόβλητο –δίκην 'σεπτού' ιερατείου- (και) στο φθινοπωρινό «πόστ» σας: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΚΕΠΤΟΝΤΑΙ κλπ…
Επιτρέψτε μου να σκέπτομαι ότι η αποφυγή σας να απαντήσετε στα επί μέρους αυτά ζητήματα (τα ΚΑΙ ΠΑΛΙ τιθέμενα δια των κάτωθι ‘λινκίων’) αλλά και στα ‘μείζονα’ τοιαύτα που με αυτά συμφράζονται θα δικαιολογούσε ένα νέο ειλικρινές ‘ΠΟΣΤ» σας με τίτλο:
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΥΠΕΚΦΥΓΕΣ…
και να σηκώσουν το γάντι αλλά και τα μανίκια της ταξικής πάλης … εντός εκτός και επί τα αυτά….
http://users.sch.gr/veccio/MA/syriza.html
http://www.protovoulia.net/arthra/stasi08b.htm
http://www.protovoulia.net/arthra/nomisma.htm
Υ.Γ. Ορθώς είπε η Νάντια … «Ας τα αλλάξουμε όλα» θα συμπλήρωνα πλεοναστικά …και πρώτα απ’ όλα τον ‘εαυτό’ μας.
Ο Γνώριζε κλπ Ευώνυμος Ανωνυμέλλης
-Εγώ θα διορθώσω το ρωμέικο;
- Ναι, κύριε, εσύ θα διορθώσεις το ρωμέικο, στον χώρο και στον τομέα όπου βρίσκεσαι.
http://omadeon.wordpress.com/2008/03/23/responsible-history/
Ευώνυμε
Αντιπαρερχόμενος τους απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς, που έχετε κατά καιρούς κάνει εναντίον μου και εναντίον του blog (σεξιστικό blog, ροζέ αριστεροί κ.ά), θέλω να σας πω τα εξής: Δεν μπορώ να πάρω θέση στα όσα γράφετε, για τον απλούστατο λόγο ότι… δεν τα καταλαβαίνω. Το ίδιο συμβαίνει και με τα κείμενα στα οποία παραπέμπετε (φυσικό αφού και αυτά εσείς τα γράφετε). Δεν υπαινίσσομαι ότι για αυτό φταίτε εσείς. Μπορεί να φταίει η δική μου γνωστική και νοητική ανεπάρκεια.
Πάντως έχω την εντύπωση ότι έννοιες όπως «μετανεωτερικός», «νεοσυντηριτικός», «νεοφιλελεύθερος», είναι έννοιες με πολύ συγκεκριμένο περιεχόμενο (αφού αφορούν συγκεκριμένα ρεύματα σκέψης του 20ου αιώνα) και δεν μπορούν να χρησιμοποιούνται δίκην κοσμητικών επιθέτων σε έκθεση ιδεών. Αλλιώς και η έννοια των συγκεκριμένων εξαφανίζεται και η έννοια της ίδιας της φράσης αλλοιώνεται.
Για να σας δώσω ένα παράδειγμα: έχω δει σε κάποια σχόλια σας να αναφέρεσθε στην ριζοσπαστική αριστερά χαρακτηρίζοντας την «μετανεωτερίκ». Όμως μεγαλύτερη ανοησία από αυτή δεν υπάρχει. Μία αριστερά η οποία δέχεται την κοινωνική ανάλυση του Μαρξ (σχέσεις παραγωγής κ.τ.λ), δεν μπορεί σε καμία περίπτωση να είναι μετενεωτερική. Είναι εξόχως νεωτερική (οι δύο βασικές συνιστώσες του νεωτερισμού είναι ο σοσιαλισμός και ο φιλελευθερισμός). Μετανεωτερισμός (μεταμοντερνισμός) σημαίνει το ακριβώς αντίθετο. Η μη αποδοχή των «μεγαλόστομων αφηγήσεων» (όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν οι μεταμοντέρνοι θεωρητικοί) τόσο του σοσιαλισμού όσο και του φιλελευθερισμού.
Θα μου πείτε βέβαια ότι μπορεί να χρησιμοποιείτε τις «λέξεις» κατά μεταφορική (ανεξήγητη πάντως) έννοια. Άρα επανερχόμαστε στο αρχικό «δίκην κοσμητικών επιθέτων». Σε αυτή την περίπτωση λοιπόν (και εφόσον αναμένετε τοποθετήσεις ή απαντήσεις από μέρους του αναγνώστη), θα πρέπει να συμβούν τα εξής: Κάποιος εκ των δύο πρέπει να δαπανήσει χρόνο. Ή εγώ (ο αναγνώστης) για να αποκρυπτογραφήσω τον γρίφο, ή εσείς για να αλλάξετε τρόπο γραφής (κυρίως αποφεύγοντας έννοιες των οποίων την σημασία αγνοείτε). Προσωπικά προτιμώ το δεύτερο.
Αυτό , ειλικρινά, δεν αποτελεί υπόδειξη για τον τρόπο γραφής σας, μπορείτε να εξακολουθήσετε να γράφετε όπως θέλετε. Απάντηση στην απορία σας γιατί δεν τοποθετούμαι, αποτελεί. Προτιμώ να τοποθετούμαι αφού αντιληφθώ περί τίνος πρόκειται (είπαμε νοητική και γνωστική ανεπάρκεια, σε συνδυασμό μάλιστα και με μία α΄ηλικία…άστα.)
Μετά τιμής.
Έτσι είναι αν έτσι νομίζετε ...
Ο γνώριζε κλπ
Δημοσίευση σχολίου